קשמיר


אחד מיעדי התיירות הרחוקים והצפוניים ביותר בהודו זוהי קשמיר, שמוכרת לרובנו ציבור המטיילים הישראלי מהתראות לפיגועים ואיסור נסיעה לאזור על ידי משרד החוץ בישראל.



קשמיר היא בעצם חבל הארץ הצפוני ביותר של הודו, כאשר המקום מוכר מאוד בגלל המחלוקות שיש במקום בין ממשלת הודו ופקיסטן.
החלק המרכזי של קשמיר נמצא כיום תחת שליטתה של ממשלת הודו, לעומת החלקים המערביים והצפוניים ששם שולטת פקיסטן ביד רמה.
החלק הצפון מזרחי של קשמיר נמצא בשליטתה של ממשלת סין, כאשר סין הינה המדינה השקטה ביותר במערכה, ביריבות המתמשכת בין הודו לבין פקיסטן מאז שנת 1974 בזמן חלוקת הודו לאזורים.


קשמיר כיעד לתיירות בהודו
אין ספק בכלל שאחד מיעדי התיירות היפים ביותר בהודו זוהי קשמיר, כאשר אזור התיירות העיקרי והפופולארי ביותר הינה הבירה "סרינגאר" שנמצאת על אגם דאל המפורסמת.
בתור אזור תיירותי אוסר משרד החוץ על נסיעה של ישראלים לאזור, אף על פי שכיום ישנם לא מעט תרמילאים והרפתקנים למיניהם אשר נוסעים למקום בשביל למצוא קצת שקט ולראות מקומות חדשים ומעניינים לא פחות.
מרבית מתושבי קשמיר הינם מוסלמים, כאשר בין לבין ניתן למצוא מוסלמים קיצוניים אשר גורמים במקום לבעיות לא קטנות, החל ממלחמות בין תושבי העם הפקיסטני לבין התושבים ההודים, לא מעט פעמים הפיגועים אשר מתבצעים באזור מגיעים למהדורות החדשות העולמית, בין לבין ניתן למצוא כאלו אשר לא בדיוק מחבבים את הישראלים והיהודים בכלל בגלל סיבות קיצוניות של טרור וגזענות הקיימים בכל העולם.


מה כדאי לעשות בקשמיר במידה וכבר החלטת להגיע לאזור
החלטת לנסוע לקשמיר, ראשית כל חשוב שתדע שניתן לעשות במקום טיולים סוסים מפנקים במיוחד של מספר ימים עם לינה וארוחות, כמובן ששייט על נהר הדל יכולה להיות אופציה מצוינת בעבור אלו מכם שמחליטים להגיע לעיר הבירה, כמובן שחשוב לציין שטיול קצר בקשמיר בהחלט יספיק וזאת מכיוון שישנם אזורים שהכניסה אליהם אסורה בתכלית האיסור עקב חשש לחיי אדם מפעילות טרור וגזענות.

להמלצות נוספות מטעם משרד החוץ בנושאי קשמיר לחץ כאן

free counters