אלמורה


אחד מהמקומות הקסומים והיפים ביותר שיכולה להציע צפון הודו למטיילים והתרמילאים זה בלי שום ספק אלמורה, אלמורה ממוקמת במחוז אונטרצ'ל שבצפון הודו במרחק נסיעה בהימצ'ל פארדאש שנחשבת כיום לאזור המתוייר והיפה ביותר באזור הצפון.
צוות בלוג תיירות בהודו שמח להציע לך מגוון טיפים, המלצות וכמובן חווית אישיות שיעזור לך להגיע עד להודו ולמצוא את מה שאתה באמת מחפש.



מה יש באלמורה?

מה יש באלמורה שאין בשום מקום אחר בהודו..? אלו מכם שחושבים למצוא במקום שווקים ומקומות בילוי טועים ובגדול, אלמורה זהו עמק פסטורלי שנמצא ליד קאסר דיווי, כאשר כל המקום עצמו מוקף בירוק ובאווירה פסטורלית מיוחדת במינה, אלו המגיעים לאלמורה ולקאסר דיווי יכולו לראות ממרחק רב את הרי ההימיליה שנמצאים כאמור במחוזות היותר רחוקים של צפון הודו.


כיצד מגיעים לאלמורה?

במידה והחלטת שאלמורה הוא המקום הבא בו תטייל, מומלץ שתדע קודם כל מהם דרכי ההגעה העומדים לרשותך, ראשית כל חשוב לציין שדרך אחת היא להגיע ישירות מניו דלהי בירת הודו, מניו דלהי ישנם אוטובוסים ישירות לאלמורה שיוצאים מספר פעמים בשבוע.
בדרך כלל אלו המגיעים לאלמורה מגיעים מאזור רישקש, כאשר האופציות והאפשרויות העומדות בפניך הם גדולות ורחבות, כגון: מוניות פרטיות, אוטובוסים הנמצאים ברחבי האזור

free counters