הום ביץ


אחד מיעדי התיירות הקסומים ביותר שמציעה דרום הודו לתייר זו בלי שום ספק "הום ביץ" אשר נמצאת במרחק נסיעה קצר ממחוז "גואה" המוכר לכולנו טוב מאוד מסיפורים וטיולים כאלו ואחרים.
הום ביץ הינה רצועת חוף ים אשר הייתה עד לפני מספר שנים מאוד בתולית ומאוד ססגונית, כאשר במהלך השנים האחרונות של שנות האלפיים המוקדמות, ניתן לראות שלא מעט תרמילאים, מטיילים ונופשים אשר הגיעו למקום העבירו את הידיעה על אחד מהמקומות היפים בהודו שבו ניתן באמת ליישם את המילה "להירגע, לנפוש ולנוח בכיף".




איך מגיעים להום ביץ
בשביל להגיע להום ביץ על הצד הטוב ביותר חשוב לדעת קודם כל מאיפה מגיעים למקום, האפשרות האחת זה להגיע ממובמאי שנמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית של 15 שעות, האפשרות האחרת זה להגיע מגואה שנמצאת במרחק נסיעה של 5 עד 7 שעת נסיעה, כמובן שאלו המגיעים מאזור צפון הודו מומלץ מאוד לא לבצע את הנסיעה ברכבת או בכלי תחבורה אחר ולחשוב על האופציה של טיסה גם במידה והמחיר יקר כי זה שווה בסופו של דבר כל רופי, כל שקל וכל דולר.


מה תוכל למצוא בהום ביץ?
לבטח במידה ואתה מטייל ממש עכשיו בהודו ואתה מתעניין לשמוע מה יש לעשות בהום ביץ, אז הנה כל ההסברים שיביאו אותך לאחד מהמקומות הקסומים ביותר שמציעה הודו לתייר ולנופש.
הום ביץ מציעה רצועת חוף קסום ובתולי שמה שניתן למצוא שם זה בעיקר גסט אהוסים, מסעדות, ים ומדי פעם אולי איזה דולפין שקופץ לו בהנאה ובכייף.
בסמוך להום ביץ ישנם מספר מקומות מיוחדים שגם בהם תוכלו לבקר, אחד הינה העיר גוקרנה שבה תמצאו שווקים נחמדים וזולים במיוחד, לאלו הרוצים להמשיך לבלות בחופי הים האפשרות של מעבר לחופי רצועת קודלי ביץ הם גם אופציה מצוינת וטובה כי אחרי הכל בסופו של יום אתם הולכים לפגוש את אחד מהיעדים הקסומים ביותר שמציעה דרום הודו לתייר ולמטייל באזור.

free counters