עמק פרוואטי


במידה והחלטת לטוס להודו, סביר להניח שתרצה לפגוש במקומות מדהימים ומיוחדים, אחד מהמקומות האלו זוהו "עמק פרווטי" שבעיקר מתוייר על ידי תרמילאים ומוצ'ילרים המגיעים לתקופות ארוכות להודו.
עמק פרווטי נחשב לאחד מהמקומות הקסומים שמציעה הודו לתייר, כאשר היעד נמצא בצפון הודו על גביי הרי ההימליה שנחשבים גם הם לאזור מאוד פופולארי למטיילים.
רוצה לדעת עוד אודות עמק פרווטי..? הגעת למקום הנכון!



עמק פרווטי על קצה המזלג
אז כפי שציינו עמק פרווטי וואלי הינו אחד מהאזורים היפים שמציעה הודו לתייר, כאשר היעד נמצא בצפון הודו בהרי ההימליה, בעמק עצמו ניתן למצוא את החיים האמיתיים של ההודים, כאשר באזור עצמו מגוון רחב וגדול במיוחד של אפשרויות החל מביקור בכפרים שנמצאים בעמק, כגון: קסול שזוהי ההיל סטיישן שדרכה יש לעבור בתחילת הדרך והינה העיר הראשית של העמק, מקומות מוכרים ופופולאריים נוספים שתוכלו לבקר בהם זוהי טוש, מניקרן שנמצאת במרחק הליכה של חצי שעה מקסול, ראשול שהטיפוס לשם יהיה חוויה קשה במיוחד, מלנה שהינו אחד מהכפרים המיוחדים ביותרר באזור וכדומה.
מומלץ מאוד וחשוב מאוד להיעזר במדריכי טיולים ופורטרים הנמצאים בכל העמק בשביל לדעת בצורה טובה לאן פניכם מועדות, כי אחרי מדובר בשטח עצום שפרוס על גביי אלפי קילומטרים של יערות ועמקים.

איך להגיע לעמק פרווטי בהודו?
ברשותך מספר אפשרויות להגיע לעמק פרווטי, האפשרות האחת שהינה האפשרות הקלה יותר הינה בטיסה לקולו, שאותם מבצעות חברות תעופה הודיות המבצעת טיסות פנים בהודו! קולו נמצא במרחק נסיעה של חצי שעה מעמק פרווטי כאשר בשדה התעופה באזור תוכלו לפגוש מאוד של נהגי מוניות שישמחו לקחת אותך ליעד.
האפשרות האחרת להגיע לעמק הינה בעזרת אוטובוס מניו דלהי, כאשר הנסיעה מצד לצד אורכת בממוצע כ 15 שעות, הנסיעה היא נסיעה שלא פשוטה למי שמבצע אותה בפעם הראשונה וחשוב מאוד לקבל תדריך לפני שמבצעים את הנסיעה הזו.
אפשרות נוספת לאלו שעדיין רוצים לנסוע בזול אך ליהנות מחווית נסיעה פרטית לאורך כל הודו הינה נסיעה במונית, כאשר הודו מאפשרת לתייר לקחת  מונית פרטית שעולה הרבה יותר מאוטובוס אך זול יותר מטסה מה שבהחלט יוכל להיות רלוונטי עבורך!

free counters