גואה


אחד מיעדי התיירות הפופולאריים מאז ועד היום שניתן למצוא בהודו זוהי בלי שום ספק "גואה" שממוקמת בדרום הודו במרחק נסיעה קצר יחסית ממומבאי, מה שיכול להיות רלוונטי לאלו המחליטים להתחיל את הטיול שלהם דווקא בדרום תת היבשת ההודית.
ישנם כאלו שטענים שגואה היא בכלל לא הודו, וישנם כאלו שמגיעים לגואה בשביל סיבות אחרות לטייל בתת היבשת ההודית ולא דווקא בגלל מרבית הסיבות שבגללה מגיעים מדי שנה עשרות מיליוני התיירים הנכנסים בשערי המדינה.
רוצה לשמוע עוד אודות גואה..? הגעת למקום הנכון!



גואה - בירת התיירות של דרום הודו
אין ספק על זה שבירת התיירות של דרום הודו היא גואה, אבל מה בעצם ניתן למצוא בגואה למטייל הישראלי האופייני, אז ככה...
גואה הינה אחת מהמחוזות התוססות בהודו, כאשר מרבית התושבים בגואה הינם נוצרים ולא דווקא הינדים כמו בשאר המחוזות שביבשת.
המאפיין הגדול ביותר של גואה הינם חופי הים, והפופולאריים שבהם הינם, חוף אנז'ונה, חוף ארמבול, חוף פלולים וחופים נוספים הנמצאים על כל רצועת החוף הדרומית של תת היבשת.
בחופי הים ניתן למצוא מגוון רחב של מלונות, גסט האסוים, מסעדות, ברים, מסיבות בסגנונות מוזיקה שונות וכדומה, כמובן שחשוב לציין שלא מעט כאלו המגיעים לבקר בגואה מגיעים אך ורק בשביל המסיבות שנחשבות למסיבות הטובות ביותר במזרח הרחוק, וזאת בגלל הסיפורים הארוכים על ביית הסמים שהכתה את גואה ואת הודו בפרט.

ההגעה לגואה מישראל
אלו המעוניינים להגיע מגואה לישראל חשוב מאוד ראשית כל לדעת שהטיסה להודו חייבת להיות למומבאי ולא לניו דלהי שנמצאת בצפון הודו, וזאת עם אנחנו לוקחים השוואה של שני הערים ביחס לגואה, כאשר מגיעים למומבאי ישנם מספר דרכים להגיע למחוז גואה, האחת הינה בעזרת טיסות פנים בהודו של חברות תעופה הודיות, האופציה האחרת הינה נסיעה באוטובוס, רכבת, מונית או כל אמצעי תחבורה ציבורית כזה או אחרת שיכול בקלות לשים אותך באחת מערי התיירות התוססות ביותר של תת היבשת ההודית שדרך אגב אנחנו ממליצים עליה בחום לאלו המחפשים את חופשת הבטן גב, המסיבות והשחרור והפורקן מהשגרה היום יומית שמציעה הודו לתייר ולמטיילי הישראלי המגיע לבקר בה.

למידע נוסף אודות גואה שבהודו באתר ויקפדיה לחץ כאן!
למידע נוסף אודות גואה באתר לונלי פלאנט לחץ כאן!
 

free counters