ניו דלהי


אין ספק בכלל שאחת היעדים הקסומים והיפים ביותר בתת היבשת ההודית שחייבים לבקר בה במידה והחלטת להגיע לאזורי מרכז וצפון הודו, זוהי ניו דלהי הקסומה שהינה גם עיר הבירה של הודו בניגוד למה שכולם חושבים שזוהי מומביי - אז זהו שלא.



ניו דלהי משלבת בתוכה מגוון עצום וגדול של צבעים וריחות כמו מרבית הודו, רק שכמובן יש מספר דברים חשובים לדעת בטרם מגיעים ליעד או לחילופין עם אתם כבר ביעד ורוצים לדעת עוד קצת טיפים שיעזרו לכם להסתדר בעיר הגדולה הזו.

לינה ואירוח בניו דלהי

בדלהי תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות, גסט האוסים ומקומות לינה שונים, מרבית מהתרמילאים המגיעים ללון ולהתארח בניו דלהי עושים זאת באזור המיין בזאר, שם נמצאים מקומות הלינה הזולים בעיקר, אנשי העסקים ואוכלוסיית המטיילים הבוגרת מעדיפה בדרך כלל את המלונות היוקרתיים הנמצאים במרחקי נסיעה והליכה מהמיין בזאר.

מומלץ מאוד להגיע ולקחת חדר בו במקום ולא להזמין מראש, במיין בזאר יש עשרות מקומות לינה ואין סיכוי שלא תשיגו אף לא מקום אחד, התחלופה שם היא משהו לא רגיל וכל יום מתפנים מאות חדרים על ידי מטיילים ותרמילאים אשר ממשיכים בטיולם אל עבר היעד הבא.

המיין בזאר - חוויה בלתי רגילה

אחת מהחוויות היפות הקסומות והיפות ביותר בניו דלהי זה בלי שום ספק המיין בזאר שנחשב לאטרקציה המרכזית, זהו רחוב ארוך - סוג של שוק שבו ניתן לעשות קניות וליהנות מהתרבות ההודית האמיתית, מומלץ מאוד לצאת לטיול בשעות הבוקר המוקדמות וכמובן שגם בשעות הערב כאשר השמש יורדת על אזור דלהי, המחירים בניו דלהי במיין בזאר הם זולים במיוחד ואתם תוכלו למצוא שם את כל שתבקשו, מומלץ מאוד וכדאי בחום.

נסיעה מדלהי ליעדים נוספים בהודו

עם יש דבר שבגלל מרבית מהאנשים והמטיילים מגיעים לניו דלהי זה בגלל שזהו ציר מרכזי להגיע ליעדים נוספים בהודו, בניו דלהי נמצא נמל התעופה הגדולה ביותר בתת היבשת וכמו כן מגוון רחב של צי רכבות ותחבורה ציבורית שתיקח אתכם לכל יעד שתחפצו על המפה, כגון: אגרה הנמצאת במרחק הנסיעה קצר יחסית של 4 שעות ועוד רבים וטובים.

free counters