טיול להודו- מה שצריך לדעת על טיסות חוץ ופנים


אם החלטתם לעשות טיול תרמילאים להודו סביר להניח שלא תכננתם כל יעד במסלול ולא סגרתם טיסות פנים בהודו עוד בארץ. לגיטימי לגמרי והגיוני. את כל טיסות הפנים בהודו כנראה תחליטו מהרגע להירגע, ותצטרכו למצוא פיתרון מהיר להזמנת טיסה.
שווה לנהל את כל ההזמנות מול סוכנות נסיעות ישראלית מכמה סיבות:
  • לא בכל מקום אפשר לסמוך על הסוכנויות ההודיות המקומיות. שם כל מי שבא לו פותח סוכנות נסיעות ולפעמים פשוט עובדים על תיירים בעיניים עם מחירים מופקעים.  
  • במקום לתת מזומן –רופי הודי או דולרים לסוכניות מקומיות עדיף לשמור את הכסף להמשך הטיול ולהזמין באשראי.
אז למה לא לבצע הזמנה ישירה ועצמאית דרך האינטרנט?? (כל מיני MAKE MY TRIP  למיניהם )
  • גילינו שמסוכן היום להזמין באינטרנט טיסות ולתת את פרטי כרטיס האשראי ברשת. 
  • יכול להיות מצב שתצטרכו פיתרון להזמנת כרטיס טיסה גם כשלא יהיה לכם אינטרנט זמין בטיול. (בשיחת טלפון לסוכנות נסיעות שלכם תוכלו לפתור את זה). 
  • תמיד תוכלו לשמוע את הצעת המחיר של הסוכן מהבית ולהשוות למחיר באינטרנט. 
  • שינויים עדכונים וביטולים – סביר להניח שיהיו לכם כאלה, הרבה יותר נוח לעדכן ולהתעדכן דרך סוכן נסיעות.  
בנוגע לחברות תעופה בהודו יש את KINGSFISHER ו JETAIR ,חברות תעופה מעולות, שמציעות טיסות במחירים סבירים ולא נופלות מהאיכות של "אלעל". ואם כבר להשוות, המטוסים של חברות התעופה בהודו הרבה יותר מרשימים וחדישים מהמטוס של אל-על שהחזיר אותנו ממומביי לתל אביב. מה גם שציפיתי לראות נציג ישראלי אחד לפחות מאלעל ב"צ'ק אין" במומביי, במקום זה היו רק עובדים הודים שלימדו אותם להגיד "שלום". לכן לא הייתי ממהרת להזמין באל-על "כי מרגישים הכי בבית בעולם " יש חברות תעופה זרות או טיסות קונקשיין כמו אוזבקיסטן איירלינז או איירסוויט, שיהיו זולות הרבה יותר ולאו דווקא פחות טובות. 


free counters