טיסות פנימיות בהודו


החלטת לטוס להודו ולטייל במספר יעדים שונים ומגוונים בתת היבשת ההודית..? מצוין, כי כעת יש צורך שתדע על כל הטיסות הפנימיות בתוף הודו אותם תוכל לתפוס במהלך הטיול הקרוב.
רוצה לדעת עוד על טיסות פנים בהודו..? הגעת למקום הנכון!

קווי טיסות פנימיות פופולאריים בהודו

בהודו לא מעט יעדי תיירות ולא מעט שדות תעופה, ביעד ישנם מספר קווי טיסות פופולאריים שבהם טסים מרבית מהמטיילים והנופשים המגיעים ליעד, כגון:
  • קו הטיסה בין מומבאי לניו דלהי שפופולארי במיוחד בקרב אלו המגיעים טיסות אל על להודו הנוחתות בנמל התעופה המרכזי במומבאי.
  • קו הטיסות בין ניו דלהי לבין קולו שזהו קו הטיסות המרכזי הלוקח את מרבית מהטיילים ישירות ממרכז הודו לצפון לאזורים, כגון: פרווטי, מנאלי, דרמסאללה וכדומה.
  • קו הטיסות מניו דלהי או מומבאי לווראנסי שהינם אחד מהיעדים המתויירים והפופולאריים ביותר בתת היבשת ההודית.
  • קו הטיסות היוצא מהדרום מבנגלור ישירות למומבאי או לניו דלהי.
  • קו הטיסות היוצאת משדה התעופה של מייסור לרחבי היעד ואפילו ליעדים כמו איי אנדמן.
  • קו הטיסות מניו דלהי ללדאק שיוצא אך ורק חודשיים בשנה וזאת בשל הגשמים והשלגים הכבדים שקיימים באזור.

עלויות טיסות פנימיות בהודו

אחד הדברים שהכי מעניינים גם אותך וככל הנראה גם אותנו זה המחירים והעלויות של טיסות פנימיות בתוך הודו, אז כמה באמת עולה לנו..? עולה גם עולה ואפילו לא זול לאלו שחשבו שישלמו על הטיסות כמו על נסיעה באוטובוס.
לפני שנפרוס בפניכם את המחירים של הטיסות חשוב לדעת שכל הטיסות הפנימיות בהודו הם טיסות סדירות כמו כל טיסה בעולם ולכן מומלץ לבצע את ההזמנה של הטיסות האלו מוקדם ככל שאפשר וזאת בגלל ביקושים עצומים ומטוסים קטנים יחסית שמחזיקים חברות התעופה ההודיות.
עלות ממוצעת של טיסה ממובאי לניו דלהי עולה כיום בסביבות ה 150$ לכיוון אחד, כאשר במידה והחלטת לרכוש את כרטיס הטיסה ברגע האחרון סביר להניח שהמחירים יכולים להגיע גם ל 200$ ולפעמים אף יותר ולכן, זוהי הסיבה שיש להזמין אצלנו את הטיסות הפנימיות מוקדם ככל האפשר.

למידע נוסף על טיסות פנימיות בהודו לחץ כאן

free counters