בנגלור


במידה והגעת לכאן לבטח אתה מחפש מידע רב על יעדי התיירות השונים והערים בהודו או לחילופין הינך מתעניין במידע אודות אחד מהמקומות המפותחים והמתפתחים ביותר בתת היבשת ההודית ששמו הינו בנגלור.
רוצה לדעת אודות בנגלור..? הגעת למקום הנכון!



איפה זה בכלל בנגלור?

כל אחד מאיתנו יודע שהודו הינה אחת מהמדינות הגדולות ביותר בעולם ויחד עם זאת גם המאוכלסות ביותר שיש, אחד מהערים הגדולות ביותר בתת היבשת ההודית זוהי בנגלור שנחשבת לעמק סילקון מפותח במיוחד ויחד עם זאת גם מתפתח עד מאוד בכל הנושא של טכנולוגיה וכלכלת העולם.
מיקומה של בנגלור על מפת תת היבשת ההודית הינו בדרום הודו בקרבת מונר, קוצ'ין, קודיאקנל ויעדי תיירות נוספים.
מרבית מהמטיילים המגיעים לחלק זה של הודו, נעזרים רבות בבנגלור בשביל לבצע נסיעות כאלו ואחרות, כאשר המקום נחשב לכמו תחנה מרכזית של דרום הודו, שמשם יוצאים לא מעט אוטובוסים, מוניות, רכבות וטיסות מנמל התעופה הראשי הממוקם בעיר.

מה יש לעשות בבנגלור?

אתה שואל את עצמך מה יש לעשות בבנגלור..? את האמת שהמקום אטרקטיבי מאוד למטיילים ההודים המגיעים למקום מצפון הודו אבל לישראלים המגיעים לבקר במקום יש פחות מה לעשות, אף על פי שבביקורנו שם הצלחנו למצוא קניון גדול במיוחד, בית קולנוע מפנק בו ניתן לצפות בסרטים הכי חדשים, שווקים שמאפיינים את שאר הודו ואטרקציות נוספות שמתאימות לעיר גדולה כמו בנגלור כמו שאר ההרים כמו ניו דלהי ומומבאי.

טיסות מישראל לבנגלור

במידה והחלטת שהינך מעוניין להגיע לבנגלור אנו ממליצים לך לנסות ולהגיע למקום בדרכים הבאות, האחת הינה בעזרת טיסה סדירה אשר יוצאת מישראל להודו ומשם להמשיך בטיסת פנים בהודו בעזרת חברות התעופה המקומיות, כמובן שממומלץ לסגור מראש את כרטיסי הטיסה של טיסות הפנים, האפשרות השנייה הינה לעלות על טיסה של חברת לופטנזה להודו שהינה אחת מחברות התעופה היחידות בעולם אשר מבצעות נחיתות והמראות משדה התעופה בבנגלור שבהודו, וזאת מכיוון שכפי שאמרנו המקום הינו עמק סילקון מפותח במיוחד שמקבל מאות אנשי עסקים ותיירים לתיירות עסקית מדי יום ביומו.

free counters