כרטיסי טיסה להודו


במידה והחלטת לטוס להודו, חשוב שלפני רכישת כרטיס הטיסה תדע הכי טוב שיש על כל סוגי הכרטיסים השונים אותם מוכרים בסוכנויות הנסיעות השונות וכמובן שגם אצלנו.



כרטיסי טיסה לתרמילאים הטסים להודו

כרטיס הטיסה המפורסם ביותר והפופולארי ביותר אותו מוכרות כל חברות התעופה המבצעות טיסות להודו, זה כרטיסי טיסה לתרמילאים, כאשר הסיבה שהכרטיס טיסה הנ"ל נחשב לפופולארי ביותר זה בגלל שפלח האוכלוסייה הנ"ל נחשב לפלח של אלו המגיעים הכי הרבה להודו.
ההטבות הניתנות בדרך כלל אצל חברות התעופה בכרטיסי הטיסה להודו זה בעצם השהות הארוכה עד שנה בדרך כלל ואפשרויות השונות לבצע שינויים כאלו ואחרים בכרטיס הטיסה.
בדרך כלל חשוב גם לציין שהכרטיסים האלו נמכרים לנוסעים עד גיל 27 בלבד ולא מעבר לזה.

כרטיסי טיסה למבוגרים להודו

בדרך כלל כרטיסי הטיסה האלו עליהם אנו מדברים אלו כרטיסים של אלו שיודעים שהם נוסעים לתקופה מוגבלת להודו שבדרך כלל עד חודש וכמובן לאלו שמעל גיל 27.
בדרך כלל כרטיסי הטיסה למבוגרים להודו אלו כרטיסים שיקרים יותר מכרטיסים של ילדים או תרמילאים ולכן, לא תראו בדרך כלל מבוגר שנוסע לטייל בהודו לתקופה ארוכה במיוחד כמו זו של התרמילאים.

כרטיסי טיסה לילדים ולתינוקות הטסים להודו

אלו כרטיסי טיסה מוזלים יחסית כמו לכל יעד כזה או אחר בעולם, אף על פי שהכרטיסים האלו נחשבים לכרטיסים שנמכרים בחברות התעופה הכי מעט וזאת בשל הסיבה שפלח האוכלוסייה הנ"ל כמעט ואינו טס להודו בדרך כלל.

כרטיסי טיסה משולבים הודו והמזרח הרחוק

לא מעט אנשים כיום רוכשים בדרך כלל טיסות להודו שהחזרה שלהם ארצה מתבצעת מיעד תיירותי אחר במזרח הרחוק, כאשר בדרך כלל זהו תאילנד שנחשב לשילוב מצוין אצל לא מעט תרמילאים.
כמובן שחשוב לציין שרכישת כרטיס טיסה שכזה דורש מחברת התעופה לבצע טיסות גם להודו וגם ליעד השני בו התעניינתם, כמו למשל תאילנד.
חשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה עם סוכן הנסיעות בשביל לדעת האם ישנה אפשרות לרכוש את כרטיס הטיסה הנ"ל או בעצם לוותר ולעבור לבצע בדיקה בחברת התעופה הבאה.

free counters