טיסות להודו דרך טשקנט


החלטת לטוס להודו ואתה מחפש דרך אידיאלית וזולה לטוס ליעד?! אחד הדרכים האולטימטיביות לטוס ליעד זה בעזרת הטיסות של חברת אוזבקיסטן איירליינס המתבצעות דרך טשקנט.
רוצה לשמוע עוד על הטיסות של חברת התעופה הנ"ל ועל האפשרויות העומדות בפניך? הגעת למקום הנכון!



מי היא בכלל חברת אוזבקיסטן איירליינס?

חברת אוזבקיסטן איירליינס הינה חברת התעופה הרשמית של אוזבקיסטן המבצעת טיסות למגוון יעדים בעולם ובעיקר למזרח הרחוק, אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר של החברה אלו הטיסות להודו, כאשר במידה ואתה מעוניין לטוס מישראל ליעד האפשרויות העומדות בפניך הם טיסה ישירה מישראל לאוזבקיסטן ומשם טיסת המשך להודו (דלהי).

העלויות והמחירים של טיסות להודו דרך טשקנט

אין ספק שאחת מהדרכים הזולות ביותר להגיע כיום להודו מישראל זה בעזרת אוזבקיסטן איירליינס המבצעת את הטיסות האלו דרך טשקנט.
המחירים בעונה יכולים להגיע לעלויות של 900$ מקסימום כאשר במידה ותהיו מעוניינים לטוס בתאריכים קצת אחרים, אין ספק שהדרך האולטימטיבית זה זה איתם במחירים שיכולים להגיע אף ל 699$.

היתרונות והחסרונות של טיסות להודו עם אזובקיסטן איירליינס

כמו כל דבר בחיים וכמו כל חברת תעופה ישנם מספר יתרונות ומספר חסרונות של טיסה להודו דרך טשקנט, והם:
יתרון אחד מובהק כפי שכבר הזכרנו אלו העלויות של הטיסה שיכולים להיות מהטיסות הזולות ביותר לעומת למשל טיסות אל על להודו שיכולות להגיע למחירים של 1000$ ויותר.
חסרון כמובן שתוכלו למצוא בטיסות האלו זה הנוחות והמטוסים שנחשבים לצפופים יחסית לעומת טיסות ישירות של חברת אל על או כל חברה גדולה אחרת המבצעת את הטיסות האלו כמו למשל חברת אייר פראנס או בריטיש איירוויס.
כמובן שבסופו של דבר הבחירה בחברת התעופה היא הבחירה שלך, אבל חשוב לזכור...
החברה מספקת אפשרויות שונות ומגוונות להגיע להודו מישראל ולחזור מיעדים אחרים במזרח הרחוק כמו למשל תאילנד או הונג קונג.
כמו כן תוכלו להיות בטוחים שהטיסה היא אחת הטיסות האידיאליות ביותר בעבור תרמילאים וזאת בגלל האפשרויות השונות של שינויי הכרטיס, הכרטיסים הפתוחים לשנה וכמו כן המחירים והעלויות שנחשבים כיום לאחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל נושא בחירת חברת התעופה.

free counters