טיסות להודו דרך קייב


אז החלטת שהגיע הרגע המתאים לטוס להודו..?! מצוין, כי חשוב מאוד שתדע שאחת האפשרויות היותר טובות ויחד עם זאת גם היותר זולות שקיימות לטוס להודו זה בעזרת חברת התעופה איירסוויט האוקראינית שנחשבת לאחת מחברות התעופה הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות וזאת בגלל העלויות הזולות של החברה ובגלל תדירות הטיסות הרב אשר היא מקיימת ליעדים שונים במזרח הרחוק.

רוצה לשמוע עוד על טיסות להודו דרך קייב בירת אוקראינה..? הגעת למקום הנכון!



מסלול הטיסה מישראל להודו דרך קייב
סביר להניח שלפני שתחליט לרכוש את כרטיס הטיסה, אחד הדברים החשובים ביותר שתרצה לדעת זה על מסלול הטיסה של חברת התעופה אירסוויט המבצעת טיסות דרך קייב, אז ככה...
ראשית כל חשוב לציין שהטיסה אינה טיסה ישירה מישראל, הטיסה יוצאת מנמל התעופה בן גוריון ישירות לקייב, שם ישנה עצירת ביניים למספר שעות על פי זמני ההמתנה של חברת התעופה, ומשם ממשיכים בטיסה אחרת ישירות לדלהי הנמצאת צפונית יחסית בהודו.
חשוב לציין שמסלול הטיסה של החברה הינה מסלול ביטחוני, מה שיכול להיות אידיאלי במיוחד לאנשי הביטחון אשר מחויבים לטוס לחו"ל אך ורק במסלולים ביטחוניים.

היתרונות והחסרונות של טיסות מישראל להודו דרך קייב
ישנם מספר חסרונות בולטים בטיסות אירסוויט להודו דרך קייב, והם: ראשית כל אין ספק שהנוחות בטיסה זה לא טיסות אל על ובטח לא של חברת תעופה איכותית כמו שאתם מכירים, זמני ההמתנות בקייב יכולים לפעמים להיות ארוכים במיוחד ומה כן ששדה התעופה בקייב לא בדיוק הכי סימפטי שיש, במידה וחשבתם שאתם עומדים לעצור בעצירת הביניים בשדה התעופה כמו בן גוריון.

כמובן שישנם גם יתרונות גדולים בטיסות של אירוסויט להודו דרך קייב, והם: קודם כל הטיסות הם טיסות זולות במיוחד, ולפעמים אפילו הכי זולות שיש לעומת שאר חברות התעופה, כמובן שהמסלול הטיסה כפי שאמרנו כבר הינו מסלול ביטחוני, זמינות הטיסות היא גבוהה במיוחד וזאת לאור העובדה שכל יום ישנה טיסה של החברה מישראל לקייב וכמובן שישנם עוד מספר דברים חיובים כמו השירות והדיילים בטיסה שיודעים להעניק לתייר ולנוסע את הטוב ביותר שיש.

free counters