טיסות להודו עם ילדים


החלטת לטוס להודו עם ילדיך..? עכשיו מה שחשוב זה לבדוק את כל האופציות האפשרויות שקיימות עבורך, איך להשיג את המחירים הזולים ביותר בעבור הטיסה לכל המשפחה וכמו כן גם כמה טיפים על קצה המזלג שיעזרו לך להעביר את הטיול בצורה טובה יותר עם כל המשפחה.



טיסות מישראל להודו עם ילדים

במידה והחלטת לטוס עם הילדים להודו חשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות האפשרויות שקיימות לפני שמחליטים להוציא את כרטיס האשראי ולרכוש את כרטיסי הטיסה, כמובן שהבדיקה הכרחית במיוחד בגלל שכאשר נוסעים עם כל המשפחה לחו"ל ובמיוחד לטיסה ארוכה ויקרה יחסית כמו הודו, המחירים יכולים להגיע לכמה אלפי דולרים.
כמובן שישנם חברות זולות יותר המבצעות טיסות להודו כמו למשל חברת התעופה הזרות, כגון: איירסוויט המבצעת טיסות להודו דרך אוקראינה או לחילופין חברת אוזבקיסטן המבצעת טיסות להודו דרך טשקנט.
לאלו שרוצים להעביר את הטיסה בקלות וללא עצירות ביניים בדרך ההמלצה הטובה ביותר היא לבצע את הטיסות הנ"ל עם חברת התעופה אל על שמבצעת טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון עד לנמל התעופה במומבאי.

איך להתחיל את הטיול בהודו עם ילדים בצורה נכונה

הודו במרבית המקרים יכולה להיות שוק לא קטן בעבור אלו הנוחתים במדינה בפעם הראשונה וכפי שזה נראה עד כה ילדיך עומדים לנחות בתת היבשת ההודית בפעם הראשונה בחייהם ולכן, חשוב מאוד שהטיול יתחיל ברגל ימים ובצורה הקלה ביותר ככל שניתן ולכן, מומלץ מאוד תחילה לא לבצע נסיעות ארוכות במיוחד עם הילדים שיכולות להיות קשות במיוחד, כמובן שלינה בבית מלון ביעד הנחיתה שלכם יכולה להיות האופציה הטובה ביותר בשביל להתעקלם ובשביל לדעת שאתם מתחילים את הטיול רעננים וברגל ימין כמובן.
בהודו ישנם אזורים שלא הכי פשוטים לטיול ובמיוחד לא עם ילדים ולכן, חשוב מאוד לנסות ולהכין מסלול טיול מראש שיהיה לכם ההורים קל יותר וכמובן גם לילדכם, אזורים מומלצים זה אזורי דרום הודו שההתניידות ממקום למקום קלה יותר מאשר טיסות לצפון הודו שנחשב לאחד האזורים הקשים ביותר לטיול בתת היבשת ההודית.

free counters