בית חב"ד בהודו


אחד מהמקומות החשובים ביותר שבלי שום ספק חלק מכל טיול של תרמילאים המגיע לבקר בהודו, הם בתי חב"ד השונים הפרוסים ברחבי תת היבשת ההודית.
כיום בית חב"ד בכל מקום בעולם ובהודו פרט, עושים מצווה גדולה כאשר מקומות אלו נחשבים לבית היהודי של אחד הרוצה לקבל את החום, האהבה, המסורת ויהדות שכולנו מכירים כל כך טוב מהבית.



בתי חב"ד פרוסים ברחבי הודו

כולנו יודעים ואלו שאינם יודעים ידעו זאת בקרוב שהודו הינה אחת מיעדי התיירות הגדולים בעולם, כי הרי לא סתם קוראים לא תת היבשת ההודית, כיום בהודו ניתן למצוא מגוון רחב של בתי חב"ד כאשר כמעט בכל פינה ניתן לראות אחד, המקומות הפופולאריים בהם תוכלו למצוא בתי חב"ד הם בדרך כלל המקומות בהם יש אחוז מטיילים ישראלים גדול יותר, כגון:

  • גואה שם ניתן למצוא מספר סניפים של בית חב"ד 
  • אמפי הנמצאת גם היא בדרום הודו 
  • קוצ'ין שהינה אחת מהערים הבודדות ששם חיים ומתגוררים יהודים משבט מנשה האבוד 
  • מנאלי הנמצטת בצפון הודו 
  • קסול שהינה הדלת לעמק פרוואטי ואחד מהמקומות היפים בעולם 
  • וכמובן איך אפשר בלי להזכיר את מומבאי, ניו דלהי, ווראנסי ושאר יעדי התיירות הגדולים בתת היבשת ההודית.
כמובן שישנם עוד מגוון רחב של מקומות בהם תוכלו למצוא את בתי חב"ד השונים, רק צריך לחפש ולשאול כמובן את המטיילים האחרים שעברו בדרך ובטוח נתקלו בהם.


פעילויות בית חב"ד בהודו ובעולם

אין ספק בכלל שנציגי בית חב"ד בעולם כולו ובהודו בפרט עושים מצווה גדולה, החל מאירוח בחגי ישראל, כגון" פסח, ראש השנה ושאר החגים היהודים, מקום לתפילה לכל היהודים המגיעים להודו, הדלקת נרות שבת לכל בת, מרכז ללימוד תורה וכמובן אירוח בלי שום סיבה.
לאתר האינטרנט הרשמי של בית חב"ד בהודו: http://chabadindia.info

free counters