חברות התעופה ההודיות


במידה והחלטת לבצע טיסות פנים בתוך הודו או לחילופין לטוס מהודו ליעד אחר במזרח הרחוק בעזרת חברות תעופה הודיות, חשוב מאוד שתדע מי הם החברות המפעילות את הטיסות מהודו ויחד עם זאת חשוב מאוד שתדע מהם האפשרויות העומדות בפניך בשביל לבצע ניידות ממקום למקום בתוך תת היבשת ההודית, כי אחרי הכל מה שאנחנו מכירים זה את חברת התעופה הישראלית טיסות אל על להודו שהם הטיסות הכי מוכרות לנו כיום.





כל החברות התעופה ההודיות במקום אחד

צוות הבלוג "הכל על טיסות להודו" ריכז עבורך את מגוון חברות התעופה ההודיות המבצעות כיום טיסות פנים בהודו וטיסות מחוץ להודו ליעדי תיירות שונים בעולם, והם:

  • אייר אינדיה - זוהי חברת התעופה הרשמית של הודו המבצעת גם טיסות פנים בתוך הודו מיעד ליעד וגם טיסות מחוץ להודו ליעדי תיירות שונים, כגון: תאילנד, הונג קונג, סין, נפאל וכדומה. אייr אינדיה נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות ביותר במזרח הרחוק ובאסיה בפרט, כמובן שחשוב לציין שלרשות חברת התעופה אתר אינטרנט מרשים שבו ניתן לבצע הזמנות און ליין למגוון רחב של יעדי טיסות שונים ברחבי הודו וברחבי המזרח הרחוק. 
  • אינדגו איירליינס - זוהי חברת תעופה פרטית אשר פועלת ברחבי הודו משנת 2006 ונחשבת לחברת תעופה חדשה יחסית שבסיס האם שלה יושב בניו דלהי שבהודו. 
  • ג'ט איירוויס - זוהי אחת מחברות התעופה המוכרות והפופולאריות בהודו אשר בסיס האם שלה נמצא במומבאי בדרום הודו, החברה מבצעת ביום מעל 400 טיסות בין 65 ערים בהודו, כאשר בין היתר מבצעת החברה גם טיסות מחוץ להודו ליעדי תיירות קרובים יחסית, החברה נחשבת לחברת התעופה המועדפת מבחינת ההודים לטיסות פנים הן בגלל השירות והן בגלל המחירים המצוינים שניתנים ללקוחות החברה. 
  • קינג פישר - רבים מאלו שהיו בהודו דווקא מכירים את החברה מהבירות של החברה, אבל חשוב לציין שמדובר באחת מחברות התעופה המוכרות והפופולאריות בהודו המבצעות טיסות פנים בהודו, בסיס האם של חברת התעופה קינג פישר ממקום בבנגלור שבדרום הודו כאשר חשוב לציין שהחברה נוסדה בשנת 2004 ונחשבת לחברת תעופה די חדשה בשמי התעופה בהודו ובמזרח הרחוק ובאסיה בפרט.

הזמנת כרטיסי טיסות פנים בהודו


במידה והחלטת להתנייד מיעד ליעד בתוך הודו בדרך הקלה ביותר שיש, אין ספק בכלל שהדרך האולטימטיבית זה בעזרת טיסות פנים בתוך הודו, כאשר כיום עומדות לרשותך מספר אפשרויות הכיצד להזמין את הטיסות האלו על הצד הטוב ביותר ובצורה הקלה ביותר שיש.

במאמר שלפנינו נבצע סקירה על האפשרויות והדרכים העומדות מומלץ בשביל להזמין כרטיסי טיסות פנים בתוך הודו בצורה הקלה ביותר והפשוטה ביותר, כמובן שבמהלך הסקירה אנו נציג לך את הדרכים הקלות ביותר והפשוטות ביותר כמו שאתה רוצה שמתאימים לכיס שלך.

הזמנת טיסת פנים באינטרנט

אחת מהדרכים האולטימטיביות והטובות ביותר שעומדות לפניך כיום בשביל להזמין טיסת פנים הינה בעזרת רשת האינטרנט, כיום לכל חברת תעופה הודית אשר מבצעת טיסות פנים יש אתר אינטרנט כאשר באתר ניתן לבצע רכישת און ליין, בדרך כלל האפשרות הזו היא הכי זולה שיש והכי בטוחה כי אחרי הכל מדובר על האינטרנט שבימנו נחשב לרשת המכירה והשיווק החזקה והטובה ביותר שיש.

הזמנת טיסת פנים דרך סוכן מקומי

אופציה נוספת שעומדת בפניך בשביל להזמין טיסת פנים הינה דרך סוכן נסיעות מקומי, כאשר חשוב מאוד לציין שבדרך כלל המחירים האלו הם היקרים ביותר בגלל שבסופו של דבר סוכן הנסיעות המקומי לקוח את העמלה שלו.

הזמנת טיסת פנים בישראל

במידה ואתה יודע את לוח הזמנים שלך ובמידה ואתה יודע מהם הימים שאתה צריך להיות בכל מקום ומקום, האופציה הטובה ביותר היא לרכוש את טיסת פנים בתוך הודו אצל סוכן הנסיעות בישראל שיכול בין היתר גם לספק לך את המחיר הטוב ביותר שיש בין כל האפשרויות ויחד עם זאת לתת לך מגוון אופציות כמו שאתה רוצה וכמו שאתה מחפש.

free counters