הום ביץ


אחד מיעדי התיירות הקסומים ביותר שמציעה דרום הודו לתייר זו בלי שום ספק "הום ביץ" אשר נמצאת במרחק נסיעה קצר ממחוז "גואה" המוכר לכולנו טוב מאוד מסיפורים וטיולים כאלו ואחרים.
הום ביץ הינה רצועת חוף ים אשר הייתה עד לפני מספר שנים מאוד בתולית ומאוד ססגונית, כאשר במהלך השנים האחרונות של שנות האלפיים המוקדמות, ניתן לראות שלא מעט תרמילאים, מטיילים ונופשים אשר הגיעו למקום העבירו את הידיעה על אחד מהמקומות היפים בהודו שבו ניתן באמת ליישם את המילה "להירגע, לנפוש ולנוח בכיף".




איך מגיעים להום ביץ
בשביל להגיע להום ביץ על הצד הטוב ביותר חשוב לדעת קודם כל מאיפה מגיעים למקום, האפשרות האחת זה להגיע ממובמאי שנמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית של 15 שעות, האפשרות האחרת זה להגיע מגואה שנמצאת במרחק נסיעה של 5 עד 7 שעת נסיעה, כמובן שאלו המגיעים מאזור צפון הודו מומלץ מאוד לא לבצע את הנסיעה ברכבת או בכלי תחבורה אחר ולחשוב על האופציה של טיסה גם במידה והמחיר יקר כי זה שווה בסופו של דבר כל רופי, כל שקל וכל דולר.


מה תוכל למצוא בהום ביץ?
לבטח במידה ואתה מטייל ממש עכשיו בהודו ואתה מתעניין לשמוע מה יש לעשות בהום ביץ, אז הנה כל ההסברים שיביאו אותך לאחד מהמקומות הקסומים ביותר שמציעה הודו לתייר ולנופש.
הום ביץ מציעה רצועת חוף קסום ובתולי שמה שניתן למצוא שם זה בעיקר גסט אהוסים, מסעדות, ים ומדי פעם אולי איזה דולפין שקופץ לו בהנאה ובכייף.
בסמוך להום ביץ ישנם מספר מקומות מיוחדים שגם בהם תוכלו לבקר, אחד הינה העיר גוקרנה שבה תמצאו שווקים נחמדים וזולים במיוחד, לאלו הרוצים להמשיך לבלות בחופי הים האפשרות של מעבר לחופי רצועת קודלי ביץ הם גם אופציה מצוינת וטובה כי אחרי הכל בסופו של יום אתם הולכים לפגוש את אחד מהיעדים הקסומים ביותר שמציעה דרום הודו לתייר ולמטייל באזור.

עמק פרוואטי


במידה והחלטת לטוס להודו, סביר להניח שתרצה לפגוש במקומות מדהימים ומיוחדים, אחד מהמקומות האלו זוהו "עמק פרווטי" שבעיקר מתוייר על ידי תרמילאים ומוצ'ילרים המגיעים לתקופות ארוכות להודו.
עמק פרווטי נחשב לאחד מהמקומות הקסומים שמציעה הודו לתייר, כאשר היעד נמצא בצפון הודו על גביי הרי ההימליה שנחשבים גם הם לאזור מאוד פופולארי למטיילים.
רוצה לדעת עוד אודות עמק פרווטי..? הגעת למקום הנכון!



עמק פרווטי על קצה המזלג
אז כפי שציינו עמק פרווטי וואלי הינו אחד מהאזורים היפים שמציעה הודו לתייר, כאשר היעד נמצא בצפון הודו בהרי ההימליה, בעמק עצמו ניתן למצוא את החיים האמיתיים של ההודים, כאשר באזור עצמו מגוון רחב וגדול במיוחד של אפשרויות החל מביקור בכפרים שנמצאים בעמק, כגון: קסול שזוהי ההיל סטיישן שדרכה יש לעבור בתחילת הדרך והינה העיר הראשית של העמק, מקומות מוכרים ופופולאריים נוספים שתוכלו לבקר בהם זוהי טוש, מניקרן שנמצאת במרחק הליכה של חצי שעה מקסול, ראשול שהטיפוס לשם יהיה חוויה קשה במיוחד, מלנה שהינו אחד מהכפרים המיוחדים ביותרר באזור וכדומה.
מומלץ מאוד וחשוב מאוד להיעזר במדריכי טיולים ופורטרים הנמצאים בכל העמק בשביל לדעת בצורה טובה לאן פניכם מועדות, כי אחרי מדובר בשטח עצום שפרוס על גביי אלפי קילומטרים של יערות ועמקים.

איך להגיע לעמק פרווטי בהודו?
ברשותך מספר אפשרויות להגיע לעמק פרווטי, האפשרות האחת שהינה האפשרות הקלה יותר הינה בטיסה לקולו, שאותם מבצעות חברות תעופה הודיות המבצעת טיסות פנים בהודו! קולו נמצא במרחק נסיעה של חצי שעה מעמק פרווטי כאשר בשדה התעופה באזור תוכלו לפגוש מאוד של נהגי מוניות שישמחו לקחת אותך ליעד.
האפשרות האחרת להגיע לעמק הינה בעזרת אוטובוס מניו דלהי, כאשר הנסיעה מצד לצד אורכת בממוצע כ 15 שעות, הנסיעה היא נסיעה שלא פשוטה למי שמבצע אותה בפעם הראשונה וחשוב מאוד לקבל תדריך לפני שמבצעים את הנסיעה הזו.
אפשרות נוספת לאלו שעדיין רוצים לנסוע בזול אך ליהנות מחווית נסיעה פרטית לאורך כל הודו הינה נסיעה במונית, כאשר הודו מאפשרת לתייר לקחת  מונית פרטית שעולה הרבה יותר מאוטובוס אך זול יותר מטסה מה שבהחלט יוכל להיות רלוונטי עבורך!

גואה


אחד מיעדי התיירות הפופולאריים מאז ועד היום שניתן למצוא בהודו זוהי בלי שום ספק "גואה" שממוקמת בדרום הודו במרחק נסיעה קצר יחסית ממומבאי, מה שיכול להיות רלוונטי לאלו המחליטים להתחיל את הטיול שלהם דווקא בדרום תת היבשת ההודית.
ישנם כאלו שטענים שגואה היא בכלל לא הודו, וישנם כאלו שמגיעים לגואה בשביל סיבות אחרות לטייל בתת היבשת ההודית ולא דווקא בגלל מרבית הסיבות שבגללה מגיעים מדי שנה עשרות מיליוני התיירים הנכנסים בשערי המדינה.
רוצה לשמוע עוד אודות גואה..? הגעת למקום הנכון!



גואה - בירת התיירות של דרום הודו
אין ספק על זה שבירת התיירות של דרום הודו היא גואה, אבל מה בעצם ניתן למצוא בגואה למטייל הישראלי האופייני, אז ככה...
גואה הינה אחת מהמחוזות התוססות בהודו, כאשר מרבית התושבים בגואה הינם נוצרים ולא דווקא הינדים כמו בשאר המחוזות שביבשת.
המאפיין הגדול ביותר של גואה הינם חופי הים, והפופולאריים שבהם הינם, חוף אנז'ונה, חוף ארמבול, חוף פלולים וחופים נוספים הנמצאים על כל רצועת החוף הדרומית של תת היבשת.
בחופי הים ניתן למצוא מגוון רחב של מלונות, גסט האסוים, מסעדות, ברים, מסיבות בסגנונות מוזיקה שונות וכדומה, כמובן שחשוב לציין שלא מעט כאלו המגיעים לבקר בגואה מגיעים אך ורק בשביל המסיבות שנחשבות למסיבות הטובות ביותר במזרח הרחוק, וזאת בגלל הסיפורים הארוכים על ביית הסמים שהכתה את גואה ואת הודו בפרט.

ההגעה לגואה מישראל
אלו המעוניינים להגיע מגואה לישראל חשוב מאוד ראשית כל לדעת שהטיסה להודו חייבת להיות למומבאי ולא לניו דלהי שנמצאת בצפון הודו, וזאת עם אנחנו לוקחים השוואה של שני הערים ביחס לגואה, כאשר מגיעים למומבאי ישנם מספר דרכים להגיע למחוז גואה, האחת הינה בעזרת טיסות פנים בהודו של חברות תעופה הודיות, האופציה האחרת הינה נסיעה באוטובוס, רכבת, מונית או כל אמצעי תחבורה ציבורית כזה או אחרת שיכול בקלות לשים אותך באחת מערי התיירות התוססות ביותר של תת היבשת ההודית שדרך אגב אנחנו ממליצים עליה בחום לאלו המחפשים את חופשת הבטן גב, המסיבות והשחרור והפורקן מהשגרה היום יומית שמציעה הודו לתייר ולמטיילי הישראלי המגיע לבקר בה.

למידע נוסף אודות גואה שבהודו באתר ויקפדיה לחץ כאן!
למידע נוסף אודות גואה באתר לונלי פלאנט לחץ כאן!
 

free counters