בנגלור


במידה והגעת לכאן לבטח אתה מחפש מידע רב על יעדי התיירות השונים והערים בהודו או לחילופין הינך מתעניין במידע אודות אחד מהמקומות המפותחים והמתפתחים ביותר בתת היבשת ההודית ששמו הינו בנגלור.
רוצה לדעת אודות בנגלור..? הגעת למקום הנכון!



איפה זה בכלל בנגלור?

כל אחד מאיתנו יודע שהודו הינה אחת מהמדינות הגדולות ביותר בעולם ויחד עם זאת גם המאוכלסות ביותר שיש, אחד מהערים הגדולות ביותר בתת היבשת ההודית זוהי בנגלור שנחשבת לעמק סילקון מפותח במיוחד ויחד עם זאת גם מתפתח עד מאוד בכל הנושא של טכנולוגיה וכלכלת העולם.
מיקומה של בנגלור על מפת תת היבשת ההודית הינו בדרום הודו בקרבת מונר, קוצ'ין, קודיאקנל ויעדי תיירות נוספים.
מרבית מהמטיילים המגיעים לחלק זה של הודו, נעזרים רבות בבנגלור בשביל לבצע נסיעות כאלו ואחרות, כאשר המקום נחשב לכמו תחנה מרכזית של דרום הודו, שמשם יוצאים לא מעט אוטובוסים, מוניות, רכבות וטיסות מנמל התעופה הראשי הממוקם בעיר.

מה יש לעשות בבנגלור?

אתה שואל את עצמך מה יש לעשות בבנגלור..? את האמת שהמקום אטרקטיבי מאוד למטיילים ההודים המגיעים למקום מצפון הודו אבל לישראלים המגיעים לבקר במקום יש פחות מה לעשות, אף על פי שבביקורנו שם הצלחנו למצוא קניון גדול במיוחד, בית קולנוע מפנק בו ניתן לצפות בסרטים הכי חדשים, שווקים שמאפיינים את שאר הודו ואטרקציות נוספות שמתאימות לעיר גדולה כמו בנגלור כמו שאר ההרים כמו ניו דלהי ומומבאי.

טיסות מישראל לבנגלור

במידה והחלטת שהינך מעוניין להגיע לבנגלור אנו ממליצים לך לנסות ולהגיע למקום בדרכים הבאות, האחת הינה בעזרת טיסה סדירה אשר יוצאת מישראל להודו ומשם להמשיך בטיסת פנים בהודו בעזרת חברות התעופה המקומיות, כמובן שממומלץ לסגור מראש את כרטיסי הטיסה של טיסות הפנים, האפשרות השנייה הינה לעלות על טיסה של חברת לופטנזה להודו שהינה אחת מחברות התעופה היחידות בעולם אשר מבצעות נחיתות והמראות משדה התעופה בבנגלור שבהודו, וזאת מכיוון שכפי שאמרנו המקום הינו עמק סילקון מפותח במיוחד שמקבל מאות אנשי עסקים ותיירים לתיירות עסקית מדי יום ביומו.

המלצה על אתרי אינטרנט העוסקים בהודו


במסגרת השיטוט השבועי שלנו ברשת בנושאי הודו, החלטנו לרכז לכם את האתרים הטובים ביותר העוסקים בנישת הודו שייתנו לכם את כל המידע אודות הטיולים בהודו, כרטיסי הטיסה אותם ניתן לרכוש בסוכנויות הנסיעות השונות, המאמרים הטובים ביותר, חווית המטיילים וכדומה.


להלן מספר אתרים מומלצים שבהם תוכלו להיעזר בטרם תצאו למסע בתת היבשת ההודית, והם:

  • http://www.great-india.co.il/ - אתר המרכז בתוכו מידע רחב היקף אודות יעדים בצפון, דרום, מרכז ומזרח הודו.
כמובן שחשוב לדעת שיש להשתמש בכל האתרים האלו בתבונה ובחוכמה, כאשר כיום ישנם ברשת עשרות אתרי אינטרנט שונים המכילים מידע רב אודות הודו ושער יעדי התיירות במזרח הרחוק ובעולם בכלל.
אנחנו נשמח לעזור לכם בתשובות לכל השאלות בנושאי הודו במידה וישנם בקישור של החברה או לחילופין בתגובות ממש בסיום הפוסט הנ"ל.

שתהיה חופשה מהנה ומושלמת.

טרקים בצפון הודו


החלטת לטוס לצפון הודו..? מצוין, עכשיו הדבר אותו אתה צריך לדעת בטרם תחליט לעלות על הטיסה מישראל לדלהי ומשם טיסות המשך לצפון הודו זה על הטרקים האפשריים שתוכל לעשות אותם בצפון הודו!

המקומות הטובים ביותר לטרק בצפון הודו
במידה והחלטת לעלות לצפון הודו לטרקים מפנקים ולא קלים, חשוב שתדע על הסוגים השונים שתוכל לעשות בדרכך לשם, והם:

טרקים בפרוואטי וולי - עמק פרוואטי הינו אחד המקומות היפים ביותר והקסומים ביותר שתוכלו למצוא בצפון הודו, העמק עצמו מורכב ממספר יעדים הנמצאים שם, כגון: קסול, טוש, קריגנה, מלנה ועוד רבים וטובים, כמובן שבמידה והינך מעוניין לטייל בכל הכפרים שבאזור, מומלץ מאוד להתייעץ עם סוכני נסיעות ומקומיים שיכולים לעזור לך בדרכים הטובות ביותר וכמובן לתת לך את המסלול נסיעה הטוב ביותר בשביל שתוכל לטרק בצורה נכונה ואידיאלית עבורך!

טרקים בדרמסללה - דרמסללה הינו אחד מהמקומות הקסומים ביורת בהימצ'ל פראדש בצפון הודו, שם ניתן להגיע לטרקים מופלאים וייחודים שמייחדים את המקום, באזור ניתן לעלות לפסגות הרי ההימליה אך מומלת מאוד לקחת מדריך בטרם תחליט לעשות את הדרך מעלה!

טרקים במנאלי - גם אחד מהמקומות היפים שמציעה צפון הודו לתייר ולתרמילאי, תוכלו ליהנות באזור מטרקים עוצרי נשימה לפסגות הכי גבוהות ומושלגות, כמובן שגם כאן מומלץ מאוד להיעזר במדריך מקומי שיראה לכם את הדרך האולטימטיבית והטובה ביותר עבורך!

לפני שיוצאים לטרק חשוב לזכור!
במידה ואתם עדיין בארץ הקדוש ישראל, מומלץ מאוד לתכנן ראשית כל את הנושא של טיסות לצפון הודו, הדרך היא לא פשוטה לפיסגה וישנם מספר אפשרויות שתוכלו להגיע איתם לכפרים באזור, כמובן שהדרך האולטימטיבית הינה בטיסות להודו שיכולות להיות הטובות ביותר עבורכם!
כמובן שחשוב מאוד בטרם בכלל תגיעו להודו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים שיעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם, כי אחרי הכל אנו מדברים כאן על טרקים שיש בהם סיכון כזה או אחר ולכן, אתם חייבים להיות הכי מבוטחים שיש מה שכמובן תוכלו לרכוש גם אצלנו בעזרת הפוליסות המיוחדות לתרמילאים אותם אנו מספקים לציבור הרחב!
כמובן שכפי שציינו מומלץ בחום להתייעץ עם מביני דבר ועם כאלו שהיו באזור ויודעים את הטרקים, בכל מקרה תמיד ישנם את המדריכים והמלווים המקומיים שיעזרו לכם להתמצא בסביבה, אבל מה שבטוח חשוב לא לצאת לטרק לבד בשביל לא להקשות את חייכם בסיבוכים כאלו ואחרים!


סרטוני וידאו מטיילים בהודו

במסגרת תפעול הבלוג שלנו בנושא הודו, אנחנו שמחים להציג לכם סרטונים מעניינים במיוחד של הודו שפורסמו ביוטיוב.
כל הסרטונים הינם של נופשים ומטיילים שהיו בהודו וצילמו את עצמם במהלך הטיול, מה שבהחלט עושה טוב על הלב ויחד עם זאת להראות לכם מקרוב איך נראית הודו וכמה באמת אפשר ליהנות שם, גם בטרם יספרו לכם סיפורים אחרים, כי כולנו יודעים שאת הודו או שאוהבים או שלא!

לפרטים נוספים אודות יעדים בהודו, טיסות להודו, טיולים מאורגנים בהודו ועוד...צלצל ל 1700-705-505

לטיסות הזולות ביותר להודו לחץ כאן

סרטון של זביש המציג את בובני שנמצאת בהרי צפון הודו בפרוואטי.


מבט על קריגנה הנמצאת גם היא בצפון הודו

שקיעה בפושקר הנמצאת במחוז רג'אסטן שבמרכז הודו

הנופים המרתקים של צפון הודו מאת נגה כרמל

הדרך לג'ייאפור ברכבת ההודית

free counters