טיסות להודו לנפאל


החלטת לטוס לנפאל אבל הפעם הטיסה אינה מתבצעת מישראל אל מהודו הגובלת עם נפאל, מצוין, הגעת למקום הנכון בו תקבל את כל ההסברים הטובים ביותר הכיצד כדאי לך להמריא מהודו לנפאל, מהם חברות התעופה המבצעות את הטיסות האלו, המחירים והעלויות והכי חשוב האם בכלל כדאי לך לבצע את הנסיעה הזו בטיסה או אוטובוס שיכול להיות אחלה פתרון מהיר וזול במיוחד בעבור התרמילאים המטייל באזור, רוצה לשמוע עוד בנושא? הגעת למקום הנכון!



טיסות מהודו לנפאל על קצה המזלג

כיום אחת מהטיסות היותר מבוקשות היוצאות משטחה הריבונית של הודו ונחשבת בין היתר כטיסת פנים לכל דבר אלו הטיסות שמהודו אל נפאל, הטיסה נחשבת לטיסת פנים כי במרבית המקרים הטיסה היא כל כך קצרה ותאמינו או לא אפילו קצרה יותר מטיסה מצדה הדרומי של הודו לצדה הצפוני.
נמלי התעופה המרכזיים מהם ניתן לטוס לנפאל הם נמל התעופה הדרומי הממוקם במומבאי או לחילופין נמל התעופה הצפוני הממוקם בבירה ניו דלהי שנחשב לאלו שמתאפשר להם לאופציה טובה הרבה יותר.
דלהי נמצאת במרחק טיסה של שעה וחצי לכל היותר לנמל התעופה המרכזי בנפאל הממוקם בקטמנדו.

לטוס מהודו לנפאל או לנסוע באוטובוס?

אחת השאלות שבדרך כלל עולות בכל טיול תרמילאים של אלו שמעוניים לבקר גם בהודו וגם בנפאל זה האם לטוס ליעד או לבצע את הנסיעה באוטובוס, אז ככה...
ישנם יתרונות בטיסה שבלי שום ספק הרבה יותר מהירה מנסיעה באוטובוס ויותר נוחה, לעומת זאת נסיעה באוטובוס היא הרבה יותר זולה מאשר טיסה שעולה כיום בממוצע לאלו שרוכשים את כרטיס הטיסה ברגע האחרון במחיר ממוצע של 150-200 דולרים.
כמובן שהנסיעה לקטמנדו אפשרית אך ורק עם אתם נמצאים בווראנסי הנמצאת בצדו המזרחי של הודו ששם הנסיעה ליעד הינה כ 14 שעות בממוצע.
כמובן שחשוב לזכור לכל אלו שנוסעים שיש חובה לעשות ויזה בגבול קטמנדו – הודו שעולה כ 20$ לכל היותר המקנה כניסה ויציאה אחת של עד שלושה חודשים ביעד.

free counters