כל מה שחשוב שתדע על טיסות לצפון הודו


החלטת לטוס להודו והנקודה הראשונה בה אתה מעוניין לנחות זה בצפון הודו..? מצוין, כי בשביל זה אנחנו פה!
צפון הודו זהו אחד האזורים הקסומים והיפים ביותר אליו תוכלו להגיע במהלך הטיול, כאשר מספר הטיסות היוצאות מנמלי התעופה השונים בהודו הוא מצומצם במיוחד.



נמלי התעופה הפופולאריים של צפון הודו

באזור צפון ישנם מספר נמלי תעופה פופולאריים שבהם מתבצעות מרבית מהנחיתות, והם: נמל התעופה של קולו – בונתר שבדרך כלל משמש את המטיילים בשביל להגיע לאזורים, כגון: עמק פרווטי, דרמסאללה, מנאלי וכדומה.
נמל התעופה של לה, שנמצא בנקודה הגבוהה ביותר בצפון הודו, וכמו כן נמל התעופה של אמריצר כאשר החברה הזרה היחידה אשר מבצעת נחיתות ביעד זה זוהי חברת אוזבקיסטן איירליינס.
כמובן שחשוב לברר עם סוכן הנסיעות על הטיסות ליעדים האלו ולשדות התעופה, וזאת בגלל שבמרבית ימות השנה נמלי התעופה האלו סגורים בשל שלג כבד באזור.

טיסה מישראל לצפון הודו

במידה והחלטת לטוס להודו ואתה מעוניין לדלג על כל המסביב ולנחות ישירות באזור הצפון, אין ספק שהדבר האולטימטיבי ביותר עבורך זה לבצע את הנחיתה הראשונה בנמל התעופה של הבירה ניו דלהי שממוקם בין היתר הכי קרוב שאפשר לצפון הודו, לאחר הנחיתה בדלהי יש לעלות על טיסה המשך נוספת לאחד מנמלי התעופה השונים בצפון.
כמובן שהדבר האולטימטיבי ביותר הוא לבצע את הרכישה של כרטיס טיסת ההמשך ישירות מישראל, וזאת בגלל ביקושים גבוהים יחסית לכרטיסים הנ"ל וכמו כן מספר מקומות מצומצם מאוד על הטיסות הפועלות לצפון הודו.

עלויות של טיסות לצפון הודו מרחבי הודו

המחיר והעלות של טיסה לצפון הודו משתנה בהתאם ליעד ממנו תחליטו להמריא בתת היבשת, כאשר טיסה מניו דלהי למשל תעלה זול יותר מאשר טיסה מנמל התעופה של מומבאי או טיסות לגואה לדוגמא, כמובן שחשוב לבדוק כפי שכבר ציינו את המחירים והעלויות של טיסות אלו בגלל מחירים שמשתנים ושונים כאמור אצל סוכני הנסיעות השונים.
אז שתהיה נסיעה טובה וטיסה שקטה ובטוחה! 

free counters